Friday, February 9, 2007

Sepetang Bersama Rick

Computer Cabuk di opis Aku....






Petang Semalam aku balik dr opis dekat kul 7 mlm, org semua da balik..aku still kat opis, tp mcm malas jer nk balik umah, so aku dpt call dr member, dia ajak aku gi tgk pementasan teater dkt ayer keroh melaka la...best gak tgk teater ni..live kan...
hobi aku memang suka tgk teater, sampai kul 1pg br balik, lepas gi supper so balik ler rumah,

Sampai rumah x leh nk pejam mata lak..terkebil2 jer biji mata yg sepet ni...
aku dok layan astro sampai kul 3pg, mampus ler...esk gi kerja lg kul 7pg lak tu...isk isk...

So pg td when i wake up, tahu apa yg terjadi???
<
<
<
<
Aku Demam .........
<
<
<
<
<
MC?????
<
<
<
<
Dah lama x MC, tahun lepas aku MC hanya sekali jer...tp tahun ni permulaan tahun jer da MC...isk isk....
<
<
<
<
<
Nk update blog ker?????

No comments: